اخبار دنیای رمز ارزها

توکن SNM با رشد ۳.۰۰ درصدی روبرو شد!

38

توکن SNM با رشد ۳.۰۰ درصدی روبرو شد!

SONM یک نوع ارز دیجیتال است که با نماد SNM شناخته می‌شود؛ با استفاده از توکن SNM، معامله‌گران می توانند به منابع ارائه شده توسط پلتفرم SONM دسترسی داشته باشند. در واقع SNM یک سرویس ابری غیرمتمرکز است که امنیت بالایی دارد. در بازار خود پشتیبان SONM، معامله‌گران می‌توانند با استفاده از SNM قدرت‌های محاسباتی را معامله کنند.

روز گذشته رمز ارز SNM وارد صرافی بایننس شد؛ از طرف دیگر، SNM با پلتفرم Neblio نیز قراردادی را امضا کرد. در پی این دو اتفاق، قیمت SNM در بازار به حد انفجار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۰۰٪ افزایش یافته است.

Neblio یک پلتفرم بلاکچینی است که به صورت متن‌باز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. کاربران صرافی بایننس می‌توانند رمز ارز را با جفت ارز SNM/BUSD خرید کنند. 

توکن SNM با رشد ۳.۰۰ درصدی روبرو شد! SONM یک نوع ارز دیجیتال است که با نماد SNM شناخته می‌شود؛ با استفاده از توکن SNM، معامله‌گران می توانند به منابع ارائه شده توسط پلتفرم SONM دسترسی داشته باشند. در واقع SNM یک سرویس ابری غیرمتمرکز است که امنیت بالایی دارد. در بازار خود پشتیبان SONM، معامله‌گران می‌توانند با استفاده از SNM قدرت‌های محاسباتی را معامله کنند. روز گذشته رمز ارز SNM وارد صرافی بایننس شد؛ از طرف دیگر، SNM با پلتفرم Neblio نیز قراردادی را امضا کرد. در پی این دو اتفاق، قیمت SNM در بازار به حد انفجار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۰۰٪ افزایش یافته است. Neblio یک پلتفرم بلاکچینی است که به صورت متن‌باز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. کاربران صرافی بایننس می‌توانند رمز ارز را با جفت ارز SNM/BUSD خرید کنند. معامله گران SONM از ابزارهای مختلفی برای تعیین مسیری که احتمالاً بازار SNM در آینده حرکت می کند، استفاده می کنند. این ابزارها را می توان تقریباً به شاخص ها و الگوهای نمودار تقسیم کرد. هنگام تلاش برای پیش‌بینی قیمت SONM، معامله‌گران همچنین سعی می‌کنند سطوح حمایت و مقاومت مهم را شناسایی کنند، که می‌تواند نشانه‌ای از زمان کند شدن روند نزولی و احتمال توقف روند صعودی باشد. درست مانند هر دارایی دیگری، قیمت SONM توسط عرضه و تقاضا هدایت می شود. این پویایی ها را می توان تحت تأثیر رویدادهای اساسی مانند نصف شدن پاداش بلوک، هارد فورک ها یا به روز رسانی های پروتکل جدید قرار داد. مقررات، تصویب توسط شرکت ها و دولت ها، هک صرافی ارزهای دیجیتال و سایر رویدادهای دنیای واقعی نیز می توانند بر قیمت SNM تأثیر بگذارند. ارزش بازار SONM می تواند در مدت زمان کوتاهی به طور قابل توجهی تغییر کند. هنگام تلاش برای پیش‌بینی SONM، بسیاری از معامله‌گران همچنین سعی می‌کنند فعالیت نهنگ‌های SNM را که نهادها و افرادی هستند که مقادیر زیادی از SNM را کنترل می‌کنند، نظارت کنند. از آنجایی که بازار SONM در مقایسه با بازارهای سنتی نسبتاً کوچک است، «نهنگ ها» به تنهایی می توانند تأثیر زیادی بر حرکت قیمت SONM داشته باشند.

معامله گران SONM از ابزارهای مختلفی برای تعیین مسیری که احتمالاً بازار SNM در آینده حرکت می کند، استفاده می کنند. این ابزارها را می توان تقریباً به شاخص ها و الگوهای نمودار تقسیم کرد. هنگام تلاش برای پیش‌بینی قیمت SONM، معامله‌گران همچنین سعی می‌کنند سطوح حمایت و مقاومت مهم را شناسایی کنند، که می‌تواند نشانه‌ای از زمان کند شدن روند نزولی و احتمال توقف روند صعودی باشد.

درست مانند هر دارایی دیگری، قیمت SONM توسط عرضه و تقاضا هدایت می شود. این پویایی ها را می توان تحت تأثیر رویدادهای اساسی مانند نصف شدن پاداش بلوک، هارد فورک ها یا به روز رسانی های پروتکل جدید قرار داد. مقررات، تصویب توسط شرکت ها و دولت ها، هک صرافی ارزهای دیجیتال و سایر رویدادهای دنیای واقعی نیز می توانند بر قیمت SNM تأثیر بگذارند. ارزش بازار SONM می تواند در مدت زمان کوتاهی به طور قابل توجهی تغییر کند. هنگام تلاش برای پیش‌بینی SONM، بسیاری از معامله‌گران همچنین سعی می‌کنند فعالیت نهنگ‌های SNM را که نهادها و افرادی هستند که مقادیر زیادی از SNM را کنترل می‌کنند، نظارت کنند. از آنجایی که بازار SONM در مقایسه با بازارهای سنتی نسبتاً کوچک است، «نهنگ ها» به تنهایی می توانند تأثیر زیادی بر حرکت قیمت SONM داشته باشند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.