اخبار دنیای رمز ارزها

معرفی بازی Plant vs Undead؛ معرفی بازی، مراحل شروع بازی و توکن رسمی

233

طی سال‌های گذشته بازی‌های مبتنی بر بلاک چین رشد قاب توجهی داشته‌اند. یکی از بازی‌هایی که توانسته در بین گیمرها به محبوبیت خوبی دست پیدا کند بازی Plant vs Undead است. با وجود شباهت‌های نسبی به بازی PLANTS VS ZOMBIES اما بازی نبرد گیاهان و ارواح مخاطبان خاص خودش را پیدا کرده است.

بازی Plant vs Undead جزو بازی‌های طراحی شده بر اساس توکن NFT است و امکان کسب درآمد از بازی در مراحل بالاتر میسر خواهد بود. به همین دلیل گیمرهایی که به جز سرگرمی به دنبال سودآوری هستند می‌توانند بازی نبرد گیاهان و ارواح برای پر کردن اوقات فراغت خود انتخاب کنند.

بازی Plant vs Undead

این بازی میدان نبرد گیاهان و ارواح خواهد بود. بازیکن باید در قلمرو خود با استفاده از گیاهان نیروهای جنگنده‌ای بسازد که بتوانند دشمنان را از بین ببرند. دشمنان بازیکن به شکل ارواح یا زامبی‌ها هستند. همچنین امکان حمله به ارواح نیز میسر است. با انجام حملات بیشتر و افزایش امتیازات شانس کسب درآمد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بازی Plant vs Undead

توکن NFT

با استفاده از توکن‌های NFT کسب درآمد یا تزریق سرمایه به بازی‌های ویدئویی بسیار راحت‌تر از گذشته شده است. پیش‌تر بازیکنان برای خرید یک ویژگی یا فروختن آن باید از طریق واسطه‌های مختلف اقدام می‌کردند اما امروزه این روند بسیار ساده‌تر شده است. با خرید توکن از صرافی‌ها و اتصال بازی به کیف‌پول می‌توان به سرعت توکن‌‌ها را خریداری کرد یا به فروش گذاشت. با استفاده از توکن‌ها نیز آیتم‌های مختلف بازی قابل خریداری هستند.

توکن بومی بازی Plant vs Undead با نماد PVU شناخته می‌شود و در بسیاری از صرافی‌های و کیف پول‌های شناخته پشتیبانی می‌شود. این توکن به راحتی قابل تبدیل به ارزهای فیات و سپس پول ملی کشورهای مختلف است. قیمت هر توکن PVU در حال حاضر ۰.۱۳ دلار است اما در گذشته توانسته قیمت‌های بسیار بیشتری را ثبت کند.

شروع بازی نبرد گیاهان و ارواح

در ابتدای بازی Plant vs Undead بازیکنان باید شروع به انجام فعالیت‌های کشاورزی کنند. باید با آبیاری بذرها، مزرعه و استفاده از انرژی خورشید گیاهان خود را رشد دهند. انرژی نور با نماد LE نمایش داده می‌شود و یکی از آیتم‌هایی است که از طریق توکن PVU قابل خرید و فروش است.

 به دست‌ آوردن LE

کسب LE با فعالیت‌های کشاورزی ممکن است. برداشت محصول و انجام فعالیت‌هایی برای رشد گیاهان باعث افزایش LE می‌شود. برای شروع بازی نبرد گیاهان و ارواح باید مقدار کمی LE داشته باشید. با خرید توکن PVU می‌توانید این مقدار LE را تامین کنید. جهت خرید توکن PVU نیز می‌توانید از کیف پول متامسک (MetaMask) استفاده کنید. حداقل توکن PVU لازم برای شروع بازی ۵ عدد است.

علاوه بر توکن PVU به مقدار کمی رمزارز BNB نیز نیاز خواهید داشت. برای پرداخت کارمزدهای خرید و فروش در بازی Plant vs Undead باید از بایننس کوین استفاده کنید. بازی نبرد گیاهان و ارواح روی زنجیره هوشمند بایننس توسعه داده شده است و به همین دلیل کارمزدهای شبکه از طریق ارز بومی این شبکه قابل پرداخت خواهد بود.

پس از خرید توکن PVU و BNB می‌توانید کیف پول خود را به بازی متصل کرده و شروع به ساخت مزرعه کنید. برای شروع بازی Plant vs Undead مراحل ساده‌ای در پیش خواهد بود و چند بخش آزمایشی باید سپری شود. سپس باید توکن‌های خود را به LE تبدیل کنید تا انرژی لازم برای شروع بازی تامین شود. در ادامه نیز جهت خرید بذرها و سایر موارد برای مزرعه خود به LE نیاز خواهید داشت.

بازی Plant vs Undead q

اولین ماموریت در بازی نبرد گیاهان و ارواح

در ابتدای بازی Plant vs Undead امکاناتی به صورت رایگان در اختیار بازیکن جدید قرار می‌گیرد. یک درخت اصلی و پنج محل برای کاشت گیاهان جدید پاداشی برای شروع بازی است. در صفحه نمایش آیکون فروشگاه قابل مشاهده است که با استفاده از آن می‌توانید بذرها و ابزارهای کشاورزی را خریداری کنید. معمولا اولین ماموریت بازیکن جدید کاشت یک گل آفتابگردان و کمک به رشد آن است.

برای خرید از فروشگاه باید تعداد ابزار یا بذر مورد نظر را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که ممکن است کالای خریداری شده با کمی تاخیر در صفحه نمایش شما ظاهر شود. مراقب خرید ابزار یا بذرهای اضافه باشید. انجام خرید تکراری منجر به از دست رفتن LEها خواهد شد.

نکته جالب در فروشگاه بازی Plant vs Undead حضور گل‌ها در سنین رشد مختلف است. برای مثال گل آفتابگردان را می‌توانید به صورت بذر، جوانه یا گل کامل خریداری کنید. بازی Plant vs Undead به کاربرانی که بذر گل را خریداری کنند شانس برنده شدن هدایایی را می‌دهد. برای مثال اگر بازیکنی بذر گل را خرید کرده و آن را تا شش روز پرورش دهد، از شانس برنده شدن ۲ گلدان کوچک یا ۱۰۰ واحد آب اضافی برخوردار خواهد شد.

پس از خرید بذر باید به بخش LAND بروید و محل کاشت گل را مشخص کنید. پس از انتخاب زمین نوبت به آبیاری گل به صورت مداوم می‌رسد. بازیکن باید یک یا دو بار در طول روز نسبت به آبیاری گیاهش اقدام کند. پس از اتمام روند رشد و کامل شدن گل آفتابگردان امکان برداشت وجود دارد. با تکمیل مرحله برداشت صاحب LEهای بیشتری خواهید شد. با استفاده از این LEها می‌توانید در همان زمین دوباره چرخه کشاورزی را شروع کرده تا کار خود را گسترش دهید. همچنین می‌توانید LEها را به توکن PVU تبدیل کرده و آن‌ها را نقد کنید. البته پس از یک مرحله احتمالا حجم سرمایه شما چندان قابل توجه نخواهد بود.

جمع‌بندی

بازی Plant vs Undead جزو بازی‌های معروف دنیای بلاک چین است که محیط کاربری قابل فهم و مراحل بسیار ساده‌ای دارد. انجام این بازی برای رده‌های مختلف سنی امکان‌پذیر است و فرایندها نیاز به بررسی‌های مداوم روزانه دارد. افرادی که به بازی‌های فانتزی علاقه‌مند هستند احتمالا ارتباط خوبی با بازی نبرد گیاهان و ارواح برقرار کنند. انجام مراحل بازی نیاز به صرف زمان زیادی نداشته اما باید به طور مداوم و در روزهای متوالی پیگیری شود.

از مزیت‌های مهم این بازی شروع با هزینه بسیار اندک است. برخلاف بسیاری از بازی‌های بلاک چین شروع بازی Plant vs Undead تنها نیاز به ۵ توکن PVU دارد که هزینه آن کمتر از یک دلار خواهد بود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.