اخبار دنیای رمز ارزها

بازی بلاک چینی Crazy Defense Heroes؛ آموزش نحوه بازی و کسب درآمد از آن

بازی Crazy Defense Heroes یک بازی استراتژیک است که با فناوری بلاک چین توسعه داده شده است. در حال حاضر نسخه‌های اندروید و ios این بازی برای تلفن‌های همراه عرضه شده است.

262

اگر اهل بازی‌های استراتژیک هستید، احتمالا از بازی Crazy Defense Heroes لذت خواهید برد. این روزها بازی‌های بلاک چینی محبوبیت زیادی بین گیمرها پیدا کرده‌اند. علاوه بر جذابی‌های استراتژیک و نبردها، بسیاری از این بازی‌ها امکان درآمدزایی نیز دارند. این بازی نیز جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند تفریح و درآمدزایی را ترکیب کند.

بازی Crazy Defense Heroes چیست؟

بازی Crazy Defense Heroes یک بازی استراتژیک است که با فناوری بلاک چین توسعه داده شده است. در حال حاضر نسخه‌های اندروید و ios این بازی برای تلفن‌های همراه عرضه شده است. از ویژگی‌های مهم بازی Crazy Defense Heroes امکان کسب درآمد است. در این بازی دشمنان با ابزار مختلف و قابلیت‌های جنگی گوناگون به کاربر حمله خواهند کرد و وظیفه گیمر دفاع از برج‌های اصلی در مقابل هجوم دشمنان است. موفقیت در بازی به قدرت تصمیم‌گیری سریع و سرعت‌عمل کاربر بستگی دارد. این بازی توسط کمپانی Animoca Brands طراحی شده است که سازنده بازی‌های معروف دیگری مثل Cinderella cafe و Beast Quest است.

اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از ابزارهایی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد باعث خواهد شد تا از نبردها با پیروزی خارج شوید. این بازی ۴۰۰ کارت مختلف را طراحی کرده و در سطوح مختلف توسعه داده شده است. با پیروزی در هر نبرد امکان رشد و صعود به مراحل بعد وجود خواهد داشت.

۴۰۰ کارت طراحی شده قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برج‌ها، سربازهای قلعه و قدرت سحر و جادو از جمله ابزارهای گیمر برای تعیین استراتژی جنگی و انجام عملیات دفاع از برج است. شما با طی کردن مراحل بالاتر، کارت‌های بیشتری به دست می‌آورید و در نتیجه قابلیت‌ها و ابزار بیشتری در اختیار خواهید داشت. تنوع در نحوه دفاع و تعیین استراتژی از جمله مزایای این بازی محسوب می‌شود.

توکن TOWER

توکن تاور (TOWER) دارایی رسمی بازی Crazy Defense Heroes است. با طی کردن مراحل و به دست آوردن ابزارهای مختلف امکان کسب توکن‌های بیشتر میسر خواهد بود. از ابتدای دسامبر ۲۰۲۱ کاربران بازی Crazy Defense Heroes قادر خواهند بود با استفاده از گزینه Star Chest در بازی، توکن TOWER به دست آورند. کسب ۱۶ ستاره از مبارزات و جنگ‌های درون بازی امکان برخورداری از یک جعبه Star Chest را به شما خواهد داد. هر نبرد حداکثر ۳ جعبه در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به عملکرد شما در بازی تعداد جعبه‌ها مشخص خواهد شد. نکته حائز اهمیت محدودیت زمانی دریافت جعبه‌های Star Chest است. بازه‌های زمانی ۱۶ ساعتی برای دریافت هر جعبه در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب اگر ۲ جعبه در یک روز دریافت کنید، فقط یک بار امکان باز کردن و دریافت جایزه وجود خواهد داشت.

نحوه کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

تعداد توکن TOWER قابل دریافت در هر روز برابر با تعداد روزهای باز کردن جعبه‌های استارچست است. همچنین به ازای هر ۷ روزی که از ورود شما به بازی بگذرد، پاداش‌های اضافی به صورت توکن به شما تعلق می‌گیرد. برخی جوایز دیگر نیز برای کاربران در این بازی در نظر گرفته شده که تعدادی از آن‌ها در ماه اول رونمایی از بازی Crazy Defense Heroes ارائه شده است. برای مثال به کاربرانی که باز کردن اولین جعبه و پایان ثبت نام را تا ۱۵ دسامبر نهایی کرده‌اند یک توکن TOWER اعطا شده است. همچنین باز کردن ۶ جعبه Star Chest و ۶ بار اعلام حضور تا پایان ماه دسامبر ۲۱ توکن TOWER را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. طبق الگوی اعلام شده جوایز کاربران پس از پایان ماه میلادی و ظرف دو هفته به آدرس‌های کیف‌پول متامسک (MetaMask) کاربران واریز شود.

نکاتی برای گیمرها

باید دقت داشت که در شروع و حین بازی Crazy Defense Heroes باید از سرویس‌های تغییر آی‌پی استفاده کرد. برخی از کاربران این بازی نرم‌افزارهایLantern  و  Windscribeرا پیشنهاد کرده‌اند. در زمان شروع بازی، مقداری توکن متیک (Matic) به کاربر داده می‌شود که از این توکن باید برای پرداخت کارمزدهای انتقال توکن تاور به کیف پول استفاده کرد. در نتیجه از فروش توکن‌های متیک در همان ابتدای کار خودداری کنید. ارزش کل متیک داده شده توسط بازی Crazy Defense Heroes به هر کاربر حدود یک دلار است.

طبق بررسی‌ها و گزارش‌های کاربران، در صورت شروع این بازی از روز اول ماه دسامبر کسب ۸۳۲ توکن TOWER امکان پذیر بوده است. همچنین کاربران که بتوانند در هر ماه 315000 ایکس‌پی دریافت کنند شامل جایزه ویژه‌ای می‌شوند. این جایزه شامل ۱.۲ میلیون توکن TOWER است که در پایان هر ماه بین کاربران ذکر شده توزیع خواهد شد.

در طول بازی می‌توانید به مراحل قبل برگردید و جنگ‌هایی که با یک ستاره به پایان رسیده است را برای کسب دو ستاره مجددا آغاز کنید. برخی از کاربران در مراحل پیشرفته بازی Crazy Defense Heroes قادر به پیروزی در جنگ‌ها نیستند و از ادامه بازی منصرف می‌شوند. بهتر است در این مواقع به عقب برگردید و مراحل یک ستاره را دوباره شروع کنید. این بازی در حال حاضر تنها برای موبایل‌ها ارائه شده است و کاربرانی که قصد انجام این بازی را در کامپیوترها دارند باید از شبیه‌سازهای اندروید استفاده کنند.

جمع‌بندی

بازی Crazy Defense Heroes شما را به دنیای دیگری خواهد برد که در آن باید برای زنده ماندن و کسب غنیمت تلاش کنید و در طول مراحل بازی برای بقا و از بین بردن دشمنان استراتژی‌های مختلفی اتخاذ کنید. ابزارهای مختلف این بازی در کنار جذابیت‌های بصری باعث شده تا علاوه بر مزایای مالی، بازی Crazy Defense Heroes یک تفریح سرگرم‌کننده برای رده‌های سنی مختلف باشد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.