اخبار دنیای رمز ارزها

معرفی بازی Cryptoplanes؛ نحوه بازی، تکنولوژی و چگونگی کسب درآمد

224

بازی‌های کریپتو یک راه جذاب برای کسب درآمد رمزارزی است. گرچه رسیدن به درآمدهای بسیار بالا در این بازی‌ها کاری سخت محسوب می‌شود اما با استفاده از این بازی‌ها می‌توان اوقات فراغت را تلفیقی از سرگرمی و سودآوری کرد.

بازی Cryptoplanes یکی از بازی‌های دنیای کریپتو است که مورد استقبال بسیاری از طرفداران بازی‌های موبایلی قرار گرفته است. کریپتو پلینز یک بازی استراتژیک است که در آن کاربر شروع به خرید و ساختن هواپیما می‌کند. هر چه کاربر هواپیمای بهتری بسازد، توکن‌های بیشتری نصیبش خواهد شد. این دارایی احتمالا در طول زمان رشد قیمت نیز داشته باشند. پس اگر اهل بازی‌های موبایلی هستید، وقت آن است کسب درآمد از بازی  CryptoPlanes را شروع کنید.

بازی CryptoPlanes چیست؟

CryptoPlanes توسعه‌ای متاورسی از بازی CryptoCity است. قبل‌تر بازی معروف CryptoCars نیز در همین بستر توسعه یافته بود که توانسه است مخاطبان زیادی را بدست آورد. با این توسعه، CryptoPlanes تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما هواپیماهای زیبایی را خواهید ساخت و لحظات هیجان‌انگیز نبرد را تجربه خواهید کرد. نبردهای رو در رو و چالش‌های استراتژیک جزو مشخصات اصلی این بازی است.

CryptoCity چیست و چه هدفی را دنبال می‌کند؟

کریپتو سیتی متاورس (CryptoCity Metaverse) دنیایی موازی با دنیای واقعی است که افراد و پروژه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. در اکوسیستم کریپتو سیتی، بازیکنان حق دارند خودروهای بسیار ارزشمند، جت‌های جنگنده مدرن و کارخانه‌هایی با سودهای باورنکردنی داشته باشند. این دنیای مجازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا امکانات اختصاصی خود را بخرند یا بسازند. دو بازی کریپتو کارز و کریپتو پلینز شانس داشتن اتومبیل و هواپیمای اختصاصی مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر بازی CryptoCars و CryptoPlanes، در آینده‌ای نزدیک دنیای CryptoCity دارای ویژگی‌ها، حالت‌ها و پیشرفت‌های بیشتری با استفاده از توسعه‌های مختلف خواهد شد تا امکانات بیشتری را برای کاربران این اکوسیستم ارائه کند.

تکنولوژی کریپتو پلینز به چه صورت است؟

شاید تا امروز نام بلاک چین BigchainDB را شنیده باشید. بیگ چین دی‌بی یک پایگاه داده است که از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند و قابلیت‌های زیادی دارد. بلاک چین BigchainDB بستر توسعه دیگر بازی‌های کریپتو بوده و از آن برای اطمینان‌سازی و ارتقا شفافیت در مبادلات مالی و تراکنش‌های بازی CryptoCars استفاده می‌شود. دلیل انتخاب این بلاک چین برای توسعه کریپتو پلینز را می‌توان در موارد زیر بیان کرد.

عدم نیاز به هزینه تراکنش

در این بلاک چین تمام تراکنش‌های بازی Cryptoplanes بدون هیچ گونه کارمزدی انجام می‌شود. این قابلیت باعث صرفه جویی در هزینه‌های کاربران خواهد شد. سایر بازی‌های اجرا شده در این بستر نیز با بهره‌گیری از این ویژگی صرفه‌جویی‌های کلانی انجام داده‌اند. بازی CryptoCars توانسته است بیش از 5 میلیون دلار از هزینه‌های مربوط به کارمزدها کم کند تا کاربران بتوانند سرمایه خود را صرف خرید و فروش آیتم‌های بازی کنند.

سرعت و قدرت بالا در پردازش

در این بلاک چین همه تراکنش‌ها فورا انجام می‌شوند و شاهد صف‌های انتظار یا تاخیر در پردازش یک تراکنش نخواهیم بود. این ویژگی در روزهایی که کاربر می‌خواهد سریعا مراحل مختلف را طی کنند و نبردهای متفاوتی انجام دهد بسیار کاربردی است.

بیگ چین دی‌بی یک بلاک چین کامل است

این بلاک چین تمام خاصیت‌های یک بلاک چین واقعی را دارا است. BigchainDB خاصیت تمرکززدایی و عدم امکان تغییر داده را دارد. در نتیجه مانند سایر بلاک چین‌‌ها هیچ‌کس نمی‌تواند داده‌ها را پس از مقداردهی اولیه تغییر دهد. این ویژگی مسبب باعث می‌شود توسعه‌دهندگان و کاربران بازی Cryptoplanes تراکنش‌ها را با خیال راحت انجام دهند و احتمال تقلب و سوءاستفاده به صفر نزدیک شود.

چگونه از بازی Cryptoplanes کسب درآمد کنیم؟

بازیکنان جدید برای شروع بازی کریپتو پلنز باید هواپیماها را خریداری کنند. در حین انجام ماموریت با هواپیما و پس از آن، کاربر پاداش‌ها و امکاناتی را برای ارتقای سطح هواپیما یا ساخت هواپیماهای جدید دریافت خواهد کرد. این امکانات قابلیت خرید و فروش دارند. مواردی که شامل درآمدزایی می‌شود به شرح زیر است:

  •         پیروزی در تمرینات یا نبردها با دیگر کاربران یا سیستم
  •         فروش امکانات هواپیما
  •         فروش هواپیما
  •         پیروزی در نبرد هواپیما در مقابل اتومبیل

همچنین برای شروع و ارتقا سطح بازی می‌توانید درآمد خود را برای موارد زیر خرج کنید:

  •         خرید اولین هواپیما
  •         خرید امکانات مختلف برای ارتقای سطح هواپیما
  •         خرید یک هواپیمای جدید

توکن CPAN چیست؟

توکن این بازی با نماد CPAN نمایش داده می‌شود. در کریپتو پلینز هر هواپیما با یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) نشان داده می‌شود. داشتن این نشانه به این معنی است که شما به تنهایی مالک این هواپیما هستید. بازی CryptoPlanes از استاندارد BEP-721 برای ایجاد NFT Token استفاده می‌کند. با کمک این استاندارد کاربران کریپتو پلینز می‌توانند تا توکن خود را در زنجیره هوشمند Binance مدیریت کنند. این توکن با استاندارد BEP-20 روی این زنجیره هوشمند مستقر شده است. توکن CPAN را می‌توان در داخل بازی Cryptoplanes برای موارد زیر استفاده کرد:

  •         پرداخت‌های درون بازی
  •         پاداش مسابقات
  •         پاداش برای ماموریت‌ها

به علاوه در خارج از بازی نیز این توکن به روش‌های زیر قابل استفاده است:

  •         برای استیکینگ و سپرده‌گذاری
  •         معامله در صرافی‌ها

این توکن را از صرافی‌های مختلفی مثل بایننس (Binance) می‌توان خرید. دقت داشته باشید یکی از مشکلات رایج عدم شناسایی درست این توکن و وجود توکن‌های مشابه و تقلبی است. مراقبت هیجان ناشی از بازی باشید تا شما را به اشتباه نیندازد. در هنگام خرید فقط نیاز است که بایننس کوین کافی در کیف پول برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش وجود داشته باشد. کارمزد عدد قابل توجهی نیست و مقدار کمی از BNB نیز معامله را انجام خواهد داد. البته خرید این توکن با سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) نیز ممکن است اما اگر قصد استفاده از صرافی بایننس را دارید، کارمزد پرداختی برای BNB کمتر خواهد بود.

جمع‌بندی

بازی‌های کریپتو هر روز بیشتر گسترش پیدا کرده و علاوه بر جذابیت و سرگرمی، راه‌های مختلف کسب درآمد را برای شما فراهم می‌کنند. بازی Cryptoplanes یکی از بازی‌هایی است که پتانسیل بسیار بالایی برای جذب مخاطب دارد. نبردهای جذاب، امکان تزریق سرمایه، جدال کاربران برای سود بیشتر و … از جذابیت‌های این گیم محسوب می‌شود.

قطعا نباید انتظار کسب سودهای هنگفت از بازی‌های کریپتو مثل بازی Cryptoplanes در مدت‌زمان کوتاه داشت اما بسیاری از افراد که در روز چند ساعتی را به بازی‌های موبایلی اختصاص می‌دهند، یک بازی کریپتو را برای پر کردن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند تا پس از طی چند ماه، درآمدی قابلی قبول برای آن‌ها حاصل شود. بازی‌های کریپتو معمولا در ماه‌های ابتدایی عایدی زیادی نخواهند داشت اما با بالا رفتن مهارت و سرمایه‌گذاری مناسب، روز به روز نمودار کسب درآمد شیب تندتری خواهد گرفت.

Leave A Reply

Your email address will not be published.