اخبار دنیای رمز ارزها

همه‌چیز در مورد WigoSwap

17

مدتی است که سازندگان شبکه فانتوم بر روی عناصر تجربه کاربری متمرکز شده‌اند تا بتوانند کاربران بیشتری را به حضور در این شبکه ترغیب کنند. به همین خاطر، پلتفرم WigoSwap را به بازار کریپتو معرفی کرده‌اند؛ WigoSwap با مجموعه‌ای از محصولات، از جمله برنامه‌های گیمیفای‌ شده DeFi است که با وجود یک رابط کاربری جذاب و راحت، زمینه را برای موج بعدی کاربران کریپتو فراهم می‌کند. 

به همین خاطر، در این مقاله قصد داریم تا شما را با WigoSwap و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اصلا خواندن این مطلب را از دست ندهید.

WigoSwap چیست؟

WigoSwap یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که بر روی شبکه فانتوم (Fantom) ساخته شده است. بنابراین بسیار سریع، امن و کاربر پسند است.

در واقع یکی از مزیت‌های مهم پلتفرم WigoSwap، ارائه خدمات DeFi از جمله DEX، Yield Farming و Stacking با کمترین هزینه تراکنش در اکوسیستم Fantom (فقط 0.19٪) است. به همین خاطر شما در پلتفرم WigoSwap می‌توانید به‌راحتی از مزایای دیفای (DeFi) استفاده کنید.

از آنجایی که پروتکل WigoSwap یک محیط کاربر پسند با رابط کاربری جذاب دارد، کار کردن با آن حتی برای افراد مبتدی هم راحت است. به این ترتیب شما به‌سرعت می‌توانید با پروتکل WigoSwap آشنا شوید و از کار کردن با آن لذت ببرید. 

یکی دیگر از مزیت‌های کار کردن با پلتفرم WigoSwap این است که هرچه تعداد کاربران آن بیشتر می‌شود و تعامل میان آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، توکن‌ها توسط فرایند سوزاندن (GBM) از گردش خارج می‌شوند.

پلتفرم WigoSwap همچنین طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ثروت خود را افزایش دهید و از کار کردن با آن لذت ببرید. 

آموزش WigoSwap به فرد مبتدی آموزش WigoSwap به فرد مبتدی 

با توجه به نظام فکری بنیانگذاران DeFi، کار کردن با آن باید حتی برای بی‌تجربه‌ترین کاربران هم ساده و قابل درک باشد. علاوه‌بر این، مانند هر فناوری جدیدی که به‌تازگی به دنیا معرفی می‌شود، فناوری‌های رمزنگاری هم باید برای همه قابل دسترس باشند.

به‌طور خلاصه، شما با WigoSwap می‌توانید از کار کردن با شبکه DeFi لذت ببرید و به سود قابل توجهی هم دست پیدا کنید.

تاریخچه شکل‌گیری WigoSwap 

تیم WigoSwap شامل افراد متخصصی است که سال‌های زیادی را در شبکه فانتوم فعالیت داشته‌اند. از آنجایی که خلاقیت، مقیاس‌پذیری و کاربردی بودن یک پلتفرم تاثیر زیادی بر موفقیت آن در شبکه بلاکچین دارد، تیم سازندگان WigoSwap تصمیم گرفتند تا آن را بر روی شبکه فانتوم طراحی کنند.

تا پیش از عرضه پلتفرم WigoSwap به بازار، پروتکل‌های DeFi علی‌رغم قدرت بالا و تاثیر زیادی که در بازار کریپتو داشتند، به‌دلیل عدم توجه به در دسترس‌پذیری و تجربه کاربری، نتوانسته بودند کاربران بی‌تجربه را به طرف خود جذب کنند.

ولی با ظهور WigoSwap و ترکیب ابزارهای پیچیده و امکانات متنوع به همراه یک رابط کاربری مطلوب، افراد بیشتری به استفاده از فناوری DeFi ترغیب شده‌اند.

چه چیزی WigoSwap را از سایر پروتکل‌ها متمایز می‌کند؟

چندین عامل کلیدی باعث شده تا پلتفرم WigoSwap از سایر پروتکل‌های شبکه بلاکچین متمایز شود:

۱- سادگی و قابل درک بودن

توسعه دهندگان پلتفرم WigoSwap با شعار کاربر محور بودن این پلتفرم را به بازار عرضه کرده‌اند. به همین خاطر، WigoSwap یک محیط کاربری ساده و جذاب دارد که کار کردن با آن برای همه افراد راحت است و در ساخت آن از اصطلاحات پیچیده و سخت جلوگیری شده است. 

در واقع سازندگان WigoSwap معتقدند این پلتفرم باید پاسخگوی مشکلات کاربران باشد نه علت مشکلات آن‌ها. به همین خاطر، سادگی و کاربر پسند بودن از ویژگی‌های بارز پلتفرم WigoSwap است.

۲- پشتیبانی WigoSwap  از GameFi

از آنجایی که WigoSwap یک پلتفرم مالی DeFi است، از خدمات GameFi نیز پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر با ساخت پروفایل WigoGalaxy در این پلتفرم، می‌توانید به‌راحتی به تمام بازی‌های مبتنی بر بلاکچین دسترسی داشته باشید و به دنیای جدیدی از گیمیفیکیشن وارد شوید.

۳- پایداری و مقیاس‌پذیری

WigoSwap یک پلتفرم پایدار و مقیاس‌پذیر است؛ به این معنا که بسیاری از محدودیت‌های معامله‌گری را از سر راه کاربران خود برداشته‌ است و می‌تواند به‌خوبی به تقاضای آن‌ها پاسخ دهد.

علاوه بر این، اگر در درازمدت فعالیت کاربران در WigoSwap افزایش پیدا کند، ممکن است WIGO با کاهش قیمت مواجه شود.

۴- هزینه تراکنش پایین

معاملاتی که در بستر پلتفرم WigoSwap انجام می‌شوند، کمترین هزینه تراکنش ممکن را در میان سایر پلتفرم‌های بلاکچین دارند. به‌گونه‌ای که هزینه تراکنش در WigoSwap تنها 0.19٪ است!

۵- پشتیبانی از هنر و NFT

تیم WigoSwap با هدف حمایت از هنرمندان فعال در حوزه NFT، امکاناتی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. تا بتوانند با استفاده از پلتفرم WigoSwap، یک کاراکتر منحصر به فرد NFT Wiggy که به عنوان PFP قابل استفاده است را طراحی کنند و از این طریق، آثار هنری خود را در معرض دید همگان قرار دهند.

خبر خوش اینکه WigoSwap تصمیم دارد به‌تدریج امکانات بیشتری را به بخش NFT Wiggy اضافه کند تا افراد بتوانند آثار خود را با جزئیات بیشتری برای طرفداران NFT نمایش دهند!

آشنایی با اعضای تیم سازنده WigoSwap 

تیم WigoSwap مجموعه‌ای از متخصصان جوان، با انگیزه و در عین حال با تجربه است. سه بنیانگذار اصلی پلتفرم WigoSwap عبارتند از:

۱- آرون (Aaron)، بنیانگذار اصلی و مدیر اجرایی WigoSwap 

آرون بنیانگذار و مدیر اجرایی پلتفرم WigoSwap است که تجربه ۸ سال کارآفرینی در استارتاپ‌های مرتبط با فناوری را در کارنامه خود دارد و ۶ سال است که به عنوان مربی و مشاور تجاری در شرکت‌های بین المللی مانند Unilever و Expedia حضور دارد.

۲- جیکوب (Jacob)، یکی از بنیانگذاران و رهبر فناوری WigoSwap 

جیکوب فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر است که به‌عنوان کارآفرین فناوری و محقق بلاک چین شناخته می‌شود و تجربه طراحی نرم افزار برای شرکت‌هایی مانند آمازون و WeTransfer را در کارنامه خود دارد.

۳- اما (Emma)، یکی از بنیانگذاران WigoSwap و اقتصاددان

اما دارای دکتری (Ph.D) در رشته اقتصاد است و سابقه بالایی در تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری‌های مالی دارد.

چرا پلتفرم WigoSwap بر بستر فانتوم ساخته شد؟چرا پلتفرم WigoSwap بر بستر فانتوم ساخته شد؟

به اعتقاد تیم توسعه دهنده WigoSwap، یکی از مزایای قابل توجه شبکه فانتوم گستردگی جامعه کاربران آن و پویا بودن این افراد است. آرون، جیکوب و اما معتقدند مدت‌هاست که کاربران فانتوم منتظر  پلتفرمی خلاق و کاربر پسند هستند. 

در واقع هر سه این افراد از کاربران فعال شبکه فانتوم بودند. همین علاقه و شناخت باعث شد تا پلتفرم خود را بر بستر فانتوم طراحی کنند. تصمیمی که یک شبه اتفاق نیفتاده بود. 

سرعت بالا، مقیاس پذیری، پایداری و هزینه‌های بسیار کم تراکنش در شبکه فانتوم باعث شده تا به انتخابی کاربر پسند و محبوب تبدیل شود.

علاوه بر این، از آنجایی که هر توسعه دهنده‌ای برای ساخت پلتفرم خود نیاز به ابزارهای جدید و متنوع دارد، فانتوم در این زمینه نیز عملکرد چشمگیری داشته است. بنابراین تیم WigoSwap مطمئن بودند که با انتخاب فانتوم می‌توانند به همه ابزارهای حیاتی و لازم دسترسی داشته باشند. 

با توجه به اینکه هدف توسعه دهندگان WigoSwap، خدمت‌رسانی باکیفیت به تمام مردم جهان است، در کنار این سه نفر، تیمی از متخصصان جوان و با تجربه نیز در زمینه‌های مختلف مانند برندسازی، گیمیفیکیشن، مدیریت محصول نرم افزاری و مدیریت ارتباطات حضور دارند. 

آینده WigoSwap چیست؟

شرایط بازار کریپتو تیم WigoSwap را به این فکر انداخته است تا در تصمیم‌گیری‌های خود هوشمندانه‌تر عمل کنند.

به همین خاطر، WigoSwap به عنوان یک پروژه تازه متولد شده، قصد دارد تا با تکیه بر منابع خود کاربران بیشتری را به استفاده از WigoSwap ترغیب کنند. در همین راستا، تیم WigoSwap می‌خواهند تمرکز خود را بر روی حوزه GameFi افزایش دهند تا با سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش، رضایت کاربران خود را جلب کند.

به همین خاطر قرار است در نسخه بعدی WigoSwap، تغییراتی در بخش WigoGalaxy ایجاد شود تا کاربران گیمیفای بتوانند به انواع بازی‌های سرگرم‌کننده دسترسی پیدا کنند و درآمد قابل توجهی را به‌دست بیاورند.

به این ترتیب استارت‌آپ‌های بلاکچین می‌توانند به برنامه‌ها و منابع شتاب‌دهنده و همچنین سرمایه‌گذاران فعال در این حوزه دسترسی داشته باشند تا بتوانند به توسعه کسب و کار خود در شبکه فانتوم کمک کنند.

WigoSwap، پلتفرمی سریع و پرکاربرد برای همه

WigoSwap یک پروتکل جدید و مستقل است که بر بستر فانتوم ساخته شده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند در محیطی ساده و کاربر پسند معاملات خود را انجام دهند. امنیت بالا، هزینه تراکنش پایین، سرعت بالا در انجام معاملات و همچنین وجود امکانات متنوع در پلتفرم WigoSwap باعث شده تا در همین زمان کم،‌ رضایت کاربران دنیای دیجیتال را جلب کند.

بر همین اساس، ما در این مقاله پلتفرم WigoSwap را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با استفاده از آن، لذت بیشتری را در هنگام معاملات کریپتویی خود تجربه کنید.

تیم اجرایی WigoSwap علیرغم جدید بودن این پلتفرم، از باتجربه‌ترین افراد فعال در بازار رمز ارز هستند که با تکیه بر سابقه موفق خود در این حوزه و با همکاری با سایر متخصصان، همواره بر اساس نیاز کاربران قدم برمی‌دارند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.